توزیع گوشت نذری هم زمان با سال روز ارتحال امام راحل 

توزیع گوشت نذری هم زمان با سال روز ارتحال امام راحل 

تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
صمدالله سعیدی گفت: هم زمان با سال روز ارتحال حضرت امام خمینی ( ره) با کمک فرد خیری، یک راس گوسفند قربانی ذبح شد و گوشت های نذری پس از بسته بندی در بین ۳۰ خانوار نیازمند توزیع شد.

«صمدالله سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی ( ره) با کمک فرد خیری، یک راس گوسفند قربانی ذبح شد و گوشت های نذری پس از بسته بندی در بین ۳۰ خانوار نیازمند توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت بیان کرد: همچنین به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل زیارت نامه حضرت زهرا (س) توسط اعضای کانون قرائت و ثواب آن به روح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هدیه شد.

وی بیان کرد: هر ساله بسیاری از اعضای کانون به منظور شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) عازم تهران می شدند تا علاوه بر زیارت مرقد حضرت امام  (ره)، از بیانات مقام معظم رهبری در این روز بهره مند شوند.

سعیدی اضافه کرد: اما امسال به دلیل شیوع کرونا مراسم بزرگداشت حضرت امام (ره) برگزار  نشد و رهبری نیز از طریق شبکه های تلویزیونی و رادیویی ایراد سخن کردند بنابراین ما نیز به منظور استفاده و بهره مندی عموم مردم و به ویژه اعضای کانون از سخنان حکیمانه ایشان، ساعت سخنرانی رهبری را اطلاع رسانی کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) عنوان کرد: با مشارکت اعضای کانون فضای مسجد متناسب با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) فضا سازی شد.

وی در خاتمه ابراز کرد: هدف از اجرای این برنامه ها زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل و همچنین آشنایی قشر نوجوان با شخصیت و آرمان های امام خمینی (ره) بود.
 

پایان پیام/ 586